Žádné produkty
Ceny jsou s DPH
Kompletní krmivo pro kastrované kočky.
ShinyCat pro koťata kuře v lahodné omáčce - dvě konzervy super prémiové...
ShinyCat - lahůdková, čistě masová konzerva - pouze přírodní.
s plyšovým potahem a sisalovým škrabadlem 3 patra, potažená plyšem/plstí...
Cat Tower JORGE s tkaným látkovým/plyšovým potahem a sisalovými...
Škrabací karton s hračkou je vyroben z lepenkového papíru. na desku si...
Škrabací karton s hračkou je vyroben z lepenkového papíru. na desku si...
Škrabadlo lepenkový domek škrabadlo a domek k odpočinku v jednom...
Čtvercový pelech se škrábací deskou - umístění v polici s plyšovým...
Škrábadlo kukaň LADINA s plyšovým tunelem s plyšovým potahem a...
Tento reklamační řád platí pro zboží nakoupené v internetovém obchodě E-Petshop.cz s účinností od 1.1.2012.
Tento reklamační řád byl zpracován dle platného Obchodního zákoníku a Občanského zákoníku se všemi příslušnými novelami a dle platného zákona na ochranu spotřebitele a vztahuje se na zboží, jenž bylo zakoupeno na E-Petshop a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží zároveň jako záruční list, pokud tento doklad není přiložen přímo od výrobce. Převzetím zboží od dopravce zákazník souhlasí se záručními podmínkami.
Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství), je povinen ihned (nejpozději do 72 hodin od převzetí zboží) informovat naše pracovníky. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.
Není-li na faktuře nebo záručním listě uvedeno jinak, je záruka na dodané zboží 24 měsíců. Záruční doba na dodané zboží začíná dnem vystavení daňového dokladu a záručního listu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Prodávající se zavazuje vyměnit nebo opravit (dle vlastního uvážení) kteroukoliv část, jež selhala v důsledku vady materiálu nebo zpracování v záruční době. V případě výměny výrobku v záruční době je záruka obnovena v plné výši. Zákazník dostane nový záruční list, kde bude uvedeno nové sériové číslo. Další případná reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto nového záručního listu.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
Prodávající v žádném případě neručí za škody, vzniklé zákazníkovi v důsledku vady zboží.
Opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným používáním nepodléhá záruce a není považováno za rozpor s kupní smlouvou dle Občanského zákoníku.
V případě neoprávněné reklamace zboží zákazníkem (nebude-li zjištěna udaná závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) je prodávající oprávněn požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování zboží podle aktuálního ceníku servisních výkonů. Neoprávněně reklamované zboží si zákazník může vyzvednout osobně nebo mu může být zboží zasláno na jeho náklady.
V záruční době přesahující délku záruční doby stanovenou Občanským zákoníkem (zákonná záruční doba), nelze žádat výměnu výrobku nebo uplatnit odstoupení od kupní smlouvy.
V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady zboží v záruční době, je místem uplatnění reklamace expediční místo prodávajícího. Je-li u zboží přiložen výše jmenovaný záruční list, nelze jej bez tohoto dokladu reklamovat.
Zákazník musí doručit poštou, na vlastní náklady a riziko, reklamované zboží na adresu:
E-petshop, Nad Primaskou 33, Praha 10, 101 00
K reklamovanému zboží musí být přiloženo:
Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní, nesmí být mechanicky poškozeno.
V případě reklamace nás můžete kontaktovat viz. Kontakt.
Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zboží zasláno zákazníkovi na náklady prodávajícího.
Je-li reklamace uznána jako neoprávněná, bude veškeré náklady prodávajícího spojené s touto reklamací hradit v plné výši zákazník.
Při převzetí zásilky je zákazník povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíků, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno ihned telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu (viz. Kontakt). Sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento do 24 hodin zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu.
Při přepravě zboží obzvláště citlivého na nárazy (klece pro hlodavce, kočičí záchody, přepravní boxy pro psy a kočky apod.) by měl kupující rozbalit zásilku ještě před pracovníkem přepravní služby i když balík nejeví známky porušení. Při zjištění závady na zboží, je kupující povinen sepsat s přepravcem protokol o škodě, jinak nevznikne nárok na reklamaci.
Skrytou vadu zásilky je zákazník povinen oznámit dopravci bez odkladu, nejpozději však do tří dnů od data převzetí zásilky a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pokud tato zásada nebude dodržena, má dopravce právo reklamaci zamítnout.
Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.